IS Support Specialist

"Náš tým je vždy první technický kontakt, který přijde s požadavkem do styku. Stanovíme jeho prioritu a zajistíme dodání všech potřebných informací od zadavatele. Abychom našim zákazníkům dodávali služby nejvyšší kvality, musí vše běžet tak, jak má. Proto v případě jakéhokoliv problému jej musíme být schopni co nejrychleji odstranit a tady začíná naše práce."

Štěpán Brejcha

Štěpán Brejcha

Head of Support
Mám zájem

O pozici

Jsi komunikativní typ, máš technické nadání a chceš problémy pomáhat skutečně řešit? Chceš se posunout ve své kariéře dále a mít možnost naučit se trochu programovat?

Do stávajícího teamu hledáme kolegu/kolegyni na pozici IS Support Specialist. Tvým úkolem bude komunikace s interními kolegy napříč odděleními v českém a anglickém jazyce, kategorizace a doplnění potřebných informací od zadavatelů požadavku, případná eskalace problémů na naše IT a vývojové týmy. Budeš součástí týmu, který zajišťuje komunikaci při řešení jednotlivých požadavků napříč naší skupinou a odděleními. Časem tě naučíme pracovat s daty a vytvářet automatizované reporty, které pomohou odhalit problémy dříve, než si jich někdo jiný všimne 😉

Koho přesně hledáme?

  • Někoho, kdo proaktivně řeší problémy.
  • Někoho, kdo za sebou chce vidět výsledek ve formě správně zpracovaného požadavku, který si vezme v Jiře.
  • Někoho, kdo je schopný pochopit technickou dokumentaci a propojení systémů.
  • Někoho, kdo umí SQL či se ho chce naučit.
  • Člověka, který mluví řečí stejného kmene jako vývojáři, testeři a náš business.
  • Někoho, kdo se chce neustále vzdělávat a hledat nejefektivnější a nejjednodušší řešení.
  • Člověka, který si rád občas odpočine u tvorby uživatelského manuálu.
  • Někoho se znalostí AJ na komunikativní úrovni (podporujeme 5 zemí).
  • Někoho, kdo chápe, že požadavků může být nárazově opravdu hodně a pak zase může být chvilku klid.

No a pokud ke štěstí potřebuješ i fajn tým a nejsi individualista, budeme rádi.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

  • Ráno přijdeš do našich moderních kanceláří, které máme v Holešovicích.
  • Zkontroluješ své tickety Jiře. To, co už je vyřešené uzavřeš. Kde chybí odpověď, zaurguješ řešení.
  • V 10:00 máme StandUp kde si předáme informace co se děje na ostatních odděleních, kdo dnes releasuje a na co se můžeme připravit.
  • Kolem poledne chodíme společně na oběd, kdy můžeš zajít s námi a nebo můžeš zůstat „střežit tábor“ a hlídat nově příchozí tickety. Rádi ti něco doneseme, nebo zajdeš potom s někým z jiného oddělení, jelikož jako support známe všechny a jsme s nimi jedna ruka.
  • V průběhu dne řešíš požadavky z businessu, které prioritizuješ a následně je buďto sám vyřešíš nebo předáš na jiný tým.
  • Když ti dojde šťáva, dáš si kafe, nebo můžeš s kolegy dát fotbálek či Playstation.
  • Pokud budeš mít večer náladu, můžeš se účastnit některé z našich vzdělávacích akcí, které občas pořádáme, nebo zajít s ostatními na drink.

Jak pracujeme?

#Operativně

Vždy podle zajetých procesů.

#Reaktivně

Každá akce musí mít svou reakci.

#Komunikativně

Komunikace s vývojáři, testery a businessem je naše silná stránka.

No a co ti nabízíme?

  • Práci na službách, které denně používají stovky tisíc zákazníků.
  • Možnost odborného růstu pod vedením zkušenějších kolegů.
  • Kvalitní technické zázemí a příjemné pracovní prostředí.
  • Skvělé finanční ohodnocení odpovídající znalostem s motivační složkou.
  • Dobrovolné IT akce (pravidelné IT snídaně, Hackday, interní a externí školení v rámci ROCdevs, IT teambuildingy, fotbálkové a playstation ligy atd.).

A k tomu

  • VIP nákupy
  • 5 Relax Days
  • Kurzy angličtiny
  • Čerstvé ovoce na pracovišti
  • Čerstvě namletá káva
  • Stravenky
  • Pracovní notebook

S kým se u nás v týmu potkáš?

Jak probíhá výběrové řízení?

  • Pokud tě naše nabídka zaujala, na nic nečekej a kontaktuj nás. Buď prostřednictvím formuláře níže, nebo prostě pošli mail našemu HR Partnerovi, který je rovněž uveden níže.
  • Když přiložíš CV, budeme z toho moudřejší.
  • CV projdeme a pokud splňuješ většinu našich požadavků, tak se ti někdo z nás ozve a pozve tě na pohovor.
  • První kolo pohovoru je oťukávací. Dáme kafe a řekneme si, co každá strana očekává nebo vyžaduje.
  • Když se ve většině věcí potkáme, bude tě čekat druhé kolo, kde si tě kolegové ze Service Desku proklepnou trochu technicky a  zároveň ti přesněji ukáží, na čem aktuálně děláme a co po tobě budeme chtít. Bát se toho ale určitě nemusíš.
  • Pokud budeme na naší straně spokojeni, pošleme ti podrobnou nabídku, pokud budeš spokojen i ty, tak jí odsouhlasíš. A pak se pustíme do práce.

Základní informace

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

HPP

Délká pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Místo pracoviště

U Garáží 1611/1, 170 00 Praha 7-Holešovice, Česko

Ozvi se nám

Vyplň formulář

Nebo se přímo ozvi

Dana Hošková HR Mall Group